مهربانمهربان، تا این لحظه: 16 سال و 7 روز سن داره

مهربان من

تعطیلات سال نو

1391/1/18 11:49
نویسنده : مامان
274 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم قبل از هر چیز بگم سال نوت مبارک بعد هم تولدت مبارک.البته تولدت هفته دیگس ٢٥ام.عید امسال  بت خیلی خوش گذشت از روز یکم عروسی بودیم .شما هم کلی رقصیدی.خندهبعد هم رفتیم دزفول اونجا هم خیلی خوش گذشت و رفتیم عروسی .خونه بابا جون خیلی شیطونی میکردی و با آراد حسابی خراب کاری می کردین،بعد هم جفتتون سرما خوردین و گلو درد گرفتین و مجبور شدین برین دکتر اونوقت از اشتها افتادین خلاصه کار من و خاله هدا حسابی در اومد با اون گلو دردت هرروز بستنی فالوده هم می خوردی.بعد هم که نامزدی عمو ممدت بود رفتیم بهبهان اونجا دیگه همش خسته بودی و زیاد قر ندادی.ماچاز بهبهان هم خیلی خوشت اومده بود و می گفتی بمونیم .خلاصه تعطیلات تموم شد ودوباره زندگی پر تکاپو مامی شروع شد دوباره اون رفت و آمدنای الکی و دانشگاه .همه امیدم اینه که سا ل تحصیلی زودتر تموم بشه ومن راحت بشم. راستی نی نی عمو علی اینا هم تو راهه فکر کنم داری پسر عمو دار میشی.خوب دخترم من دیگه باید برم به کارم برسم آخه دیشب هم مهمونی بودیم و کلی کار عقب افتاده دارم که باید انجامش بدم.به امید روزای خوب که در راهن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
18 فروردین 91 14:41
سلام . وبلاگ ملیسا خانم با درد دل های پدر و دختری به روز شد . خوشحال میشیم با اومدنتون وبلاگمون رو نورانی و با نظراتتون پربارترش کنید . منتظر شما هستیم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهربان من می باشد