مهربانمهربان، تا این لحظه: 16 سال و 12 روز سن داره

مهربان من

خانه نو

1391/12/26 8:06
نویسنده : مامان
262 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم ما پس از گذروندن یه دوره سخت  بالاخره اسباب کشی کردیم اما چقدر خسته و اذیت شدیم.شما هم کلی با من و بابا یی خسته شدی اما خدا رو شکر با همت من و بابا کارهامون تمام شد و یه خورده کاریهایی مونده که باید انجام بشه.اتاقتم خیلی قشنگو وشاده.پر ار رنگ صورتی و بنفش.خداییی خیلی خسته شدیم و من فکر نمی کردم که اسباب کشی اینقدر دردسر داره.اما بهر حال دردسرش اگه یه جای خوب بری می ارزه.هفته گذشته هم تو مهدتون جشن نوروز بود که رفتی و کلی لذت بردی.شعر هفت سین رو هم کامل بلدی.این روزاهم که آخرساله و همه مشغول خرید شب عیدن.تا سال نو هم فقط سه روز مونده.امیدوارم سال 92 سالی پر از شادی و موفقیت باشه.به امید روزای خوب وبهتر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهربان من می باشد