مهربانمهربان، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مهربان من

تولد مامانی

1392/3/23 10:25
نویسنده : مامان
257 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تولد مامان بود و اتفاقا با تولد قمری بابایی که سوم شعبان هستش یکی شد وبه همین مناسبت ما یه جشن کوچولو سه نفره گرفتیم که خیلی هم خوش گذشت شب که بابا یی با کیک اومد تو فریاد زدی مامان بابایی برات سورپرایز کرده البته هدیه ام رو چند روز قبلش بابایی گرفته بود و من کلی خوشحال شدم.اما صبحش ازت پرسیدم مهربان امروز چه روزیه :گفتی تولد شماست.تولدت مبارک. منم کلی از حاضر جوابیت کیف کردم و خندیدم.خندهاین روزها هم همراه مامانی سخت درگیر ستاد انتخاباتی استاد مامانی بودی و حسابی تو این زمینه ها وارد شدی خدا کنه دکتر رای بیاره حالا که این همه زحمت کشیدیم.دیروزهم با دختر دکتر رفتیم همایش و تو کلی  بت خوش گذشت .من دوست دارم که تو بیشتر تو اجتماع باشی تا با آدمها و رفتارهای مختلف آشنا شی و بعدا بتونی گلیم خودتو از آب بیرون بکشی.به امید روزای بهتر و آفتابی تر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهربان من می باشد