مهربانمهربان، تا این لحظه: 16 سال و 21 روز سن داره

مهربان من

بدون عنوان

1390/3/2 20:07
نویسنده : مامان
139 بازدید
اشتراک گذاری

لبخنددختر گلم امروز خیلی هوا گرمه وما رفتیم حمام اب بازی تو هم کیف کردیهوراحالا هم رفتی خونه کیارش کوچولو که ١سالشه و همسایمون هستن.خیلی بازی رو دوست داری وخیلی به بچه ها علاقه داریقلبراستی فردا روز مادره تو مهد به شما یاد داده بودن که تبریک بگی وتو قاطی کردی وگفتی مامان تولدت مبارک بعد هم تو خونه گفتی مامان فردا روز معلمه؟الهی قربونت برم.خندهقراره که تو کلاس تابستونی مهد شرکت کنی امید وارم دوست داشته باشی.خوب مامانی من دیگه کار دارم  باید برم.بووووووووووووووووووووووس*١٠٠٠٠

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مدرسه مامان ها
2 خرداد 90 20:17
سبدی هست در اندیشه ی من که پر از گل بدهم هدیه به تو غافل از آنکه تو خود ناب تری یک جهان گل بخورد غبطه به تو سلام، از طرف مدرسه ی مامان ها روز مادر رو به شما مادر بزرگوار تبریک می گم
مامان ابوالفضل
2 خرداد 90 20:23
مامان مهربان روزت مبارک
مامان ابوالفضل
4 خرداد 90 7:59
سلام روزت مبارکککککککککک هزارساله باشی در کنار مهربان عزیز و همسر گرامی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهربان من می باشد