مهربانمهربان، تا این لحظه: 16 سال و 22 روز سن داره

مهربان من

دخترک بلا

1390/8/28 7:13
نویسنده : مامان
174 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم من اونقدر امسال گرفتار شدم که وقت انجام هیچ کاری رو ندارم از جمله نوشتن خاطرات قشنگت.اما سعی می کنم تا حد امکان این کارو انجام بدم.شما که خیلی شیطون بلا شدی.زبانحاضر جوابیت زبون زد شده تو مهد هم مربیت میگه از دخترای قابل مهد هستی.اکثر روزا که من کلاس دارم میری مهد یا خونه مامان جون البته زمان بودنم باهات کمتر شده ولی سعیم اینه که وقت تو سر جاش باشه .به نظرم کم کم شخصیتت داره شکل می گیره حالت های کودکان سه سال به بالا درت پیداست لج بازیت هنوز سر جاشه تازگی ها انتقال خبر هم می دی اما اونچه که دلت بخواد.تازگی برات عینک آفتابی گرفتم به عمه فرزانه گفته بودی مثلا دکتر شدی .تو بازیهات همش یا دکتری یا مهندس  حالا خدا به داد ما برسه ماچ.البته اسکوتر بازیت حرف نداره کلا با بازیهای اکتیو میونت بهتره.هفته گذشته با مهدتون رفتی نمایش ولی هرچی اصرار کردم داستان نمایشو برام تعریف نکردی.سوالبعضی چهارشنبه ها با بابا میری فوتبال.حالا.......خوب مامانی الان اول صبحه ومن باید برم تو رو به خدای مهربون میسپرم.بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهربان من می باشد