مهربانمهربان، تا این لحظه: 16 سال و 22 روز سن داره

مهربان من

عزاداری در تاسوعا وعاشورا

1390/9/16 9:57
نویسنده : مامان
176 بازدید
اشتراک گذاری

دختر زیبای من دیروز روز بزرگی در تاریخ بود.روز عاشورا.من نمی دونم چرا ولی از بچگی حس خاصی در این ایام داشتم که هنوز هم دارم و خوشحالم  که این حس زیبا رو هم به شما منتقل کردم .ما این ایامو میریم دزفول خونه باباجون .خاله هدیه و هدا هم بودن باهم نذری پختیم وکلی هم بازی کردی.خیلی بت خوش گذشت.به همراه بابا هیات  رفتی و تو پخش نذری هم کمک کردی.آرادی هم بود ماشالا چقدر ناز شده وکلی شیرین کاری در میاره.کلی هم بازیگوشه اما تو خیلی دوستش داری وکلی مواظبش بودی.اینا بهترین خاطراتت میشه اما اینو بعدا متوجه می شی مثل ما که از اون ایام به نیکی یاد می کنیم اما خاطره ای بیش نیستن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهربان من می باشد