مهربانمهربان، تا این لحظه: 16 سال و 14 روز سن داره

مهربان من

اخرین روزای مهدکودک بالرین مامان

1392/2/28 22:27
نویسنده : مامان
252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام.بالاخره آخرین روزهایی که قراره به مهد بری چون مهدکودک برا همیشه پروندش بسته میشه و میره رد کارش و شما به پیش دبستانی خواهی رفت ایشالا.مهد هم خوب بود هم بد هم دوست  داشتی هم گاهی ازش دلزده می شدی بهر حال هر آغازی یه پایانی داره .یه روز مدرسه هم تموم میشه دانشگاه هم تموم میشه مهم اینه که تو از آموختن دل نبری همیشه دنبال یادگیری باشی.این روزاهم مامی همش مراقبت میره و دیگه به آخراش رسیده من و شما هم میریم باشگاه.شما کلاس باله میری و مامی اسپیلینگ.این روزا هم کلی دسرای خوشمزه و فینگر فود های لذیذ  درست کردم و تو خیلی دوس داشتی.امروز هم چیز کیک برات درست کردم و خیلی عالی شد تو ذو ق درست کردنشو بیشتر از خوردنش داری.حالا کارمون اینه که با هم بریم خرید بعدش با هم درست کنیم خیلی لذت بخشه هر چند کمی هم چاق کنندس اما اگه تو بخوری من مشکلی ندارم .هورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
1 خرداد 92 13:41
سلام بالاخره مدرسه تمام شد گرچه هنوز مراقبت دارم ولی خوب دیگه میام تو وب و بهتون سر میزنم مهربان عزیزم تابستون خوبی داشته باشی باید بگم مامانت این خوراکیهای خوشمزه رو به ما هم یاد بده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهربان من می باشد