مهربانمهربان، تا این لحظه: 16 سال و 21 روز سن داره

مهربان من

بدون عنوان

1390/4/14 8:32
نویسنده : مامان
156 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم این روزا یه کوچولو حرفای بد یاد گرفتی من نگرانم چون هیچ خوشم نمی یاد ازاین حرفا بزنی اما دکتر هلاکویی تو سی دیش می گه که مال سن شماست.امیدوارم زودتر از یادت برن.البته حرفای خوب و بدو قاطی کردی گاهی می پرسی مامان نازنین من حرف خوبیه؟یه وقتایی هم خودتو لوس می کنی و می گی مامان گلم چشات قشنگه.اون وقت دلم می خواد بخورمت.بغلخلاصه که منو با حرفات دیوونه کردی.دیروز هم رفتیم از فروشگاه فکر اموز برات بازی فکری خریدم یه پازل اهنربایی که حالتهای خوشحالی و خنده وناراحتی رو ولباس دختر و پسر رو یاد میده.یه حلقه ورزش هم خریدی که خیلی مقبولت افتاد چون باش خوابیدی حتی پارک هم بردیش حالا نیست خیلی چاقی می خوای لاغر هم بکنی.نیشخندبابا محسن هم هنوز امتحاناتش تموم نشده تو هم مثل من خسته شدی ولی چاره چیه باید صبر کنیم تا ایشالا با موفقیت امتحاناتشو بده تابا خیال راحت بریم سفر هر چند کمی با شما سفر دشواره حق داری خوب خوابو خوراکت بهم می ریزه.بهر حال امیدوارم که هر چه زودتر اونقدر بزرگ بشی که تو به ما بگی کجا بریم سفر.بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهار
14 تیر 90 8:55
سلام مواظب گل دخترت باش البته ایرادی نداره که حرف بد بزنه زیاد بهش نگو این حرف بده بی تفاوت باش به مرور از ذهنش میره دخترت رو ببوس به وب دختر من هم سر بزنی خوشحال میشم من با اجازه لینکت کردم شما هم دوست داشتی لینک کن
مهربان
17 تیر 90 19:50
از اشنایی با شما خوشحال شدم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهربان من می باشد